Door patricia spaans op maandag 2 december 2013

Heeft sinterklaas nog geen cadeau gevonde?
Misschien kan chocstar u helpen om zelf de lekkerste chocolade repen of letters te creƫren!

Hmmmm...

Ik zelf ben er al wild van en heb al 2 keer besteld bij chocostar.
Zie mijn chocoletter....
Christmas&life

Chocostar is de ideale tip voor 5 december.
Wie houd er nou niet van chocolade?



Je kunt kiezen voor de bestaande repen van chocostar voor als je even zonder inspiratie zit of, voor als je de reep  op de valrepen nodig hebt. Dit is voor als je snel een cadeautje nodig hebt, deze zijn namelijk voor 16:30 besteld vandaag op de post.
Het leukste vind ik dat je ook een chocolade reep of letter zelf samen kunt stellen.

Je kiest het gewenste aantal gram , het soort chocolade  melk chocolade
witte chocolade , puur en het puurste 70, 4 % cacao.
En je kiest uit ingrediƫnten en toppings. Je kunt kiezen uit noten, fruit, kruiden
Snoep , koek, decoratie , extra's en schildjes.
Er zit zelfs bladgoud tussen voor een chique resultaat.


Als je alle stappen hebt doorlopen kun je je choco een naam geven.
Hierna wordt de chocostar super netjes verpakt inclusief een handleiding hoe je optimaal kunt genieten van de chocolade.
Zo heb je een uniek chocolade cadeau.


Ik hoop dat jullie hier iets aan hebben.
Wil je een reep bestelen? Klik hier
Doen jullie nog iets aan sinterklaas?
Ik lees het graag bij de comments.



0 reacties:

Een reactie posten