Christmas&life
Door Patricia Spaans op 2 december 2013

Ik moet er niet aan denken!  Op kerst ochtend super veel moeite doen om een ontbijt je te maken. We hebben deze dag al genoeg te doen toch?
Maak deze pannenkoeken met je kids voor wat meer kerst gezelligheid.

Je ziet hier wat spullen op de foto staan.
Dit is meer om je een idee te geven van wat je kunt gebruiken.
Het is niet nodig maar het mag natuurlijk wel. De pancakes mix is  uiteraard wel handig haha.


Ik heb gewoon wat beslag gemaakt en verdeeld in verschillende kommetjes.
hier voegde ik per kom een andere kleurstof bij.

Hierna bak je ze op de normale manier en kun je kiezen om nog wat strooisels toe te voegen tijdens het bakken. Ik koos voor gemalen candy canes marshmallows en kokosrasp.
Hier een roze pannenkoek met marshmallows pas wel op dat deze niet verbranden!
Je kunt ook kiezen voor wat smaken zoals kaneel met stukjes appel of cranberry's met witte chocolade stukjes. Kijk gewoon wat je in huis hebt en maak er wat leuks van.


hierna steek je de pannenkoeken leuk uit met een koekjesvorm.
Je kunt ook de pannenkoeken na afloop versieren.


zet gewoon wat schaaltjes met hagelslag, slagroom ,eetbaar glitter of andere decoratie neer.
Zo kunnen de kids ook aan de slag.

Ik hoop dat jullie het een leuk idee vonden.

De foto's zijn van mij zelf. 
Ik heb  problemen met het watermerk plaatsen in de foto's.
Als je ze wilt gebruiken graag eerst eerst even vragen



0 reacties:

Een reactie posten