bron foto
   
Door patricia spaans op zondag 24 november 2013

In deze tijd van het jaar willen we nergens liever zijn dan bij onze geliefde.
Ik kan me  niet voorstellen dat ik in deze tijd niet bij mijn familie kan zijn. Gezellig binnen bij elkaar terwijl het buiten koud en guur is.
En niets vult mijn hart met zo veel liefde als het zien van het uitpakken van de cadeau's die onder de vrolijk versierde kerstboom liggen.
Maar dat is waar ook wat kopen we dit jaar?


De feestdagen kunnen super gezellige zijn maar ook heel stress vol!
Zeker als je nog  op het laatste moment cadeau's moet gaan kopen.

Ik zelf koop het heele jaar door wat cadeaus misschien niet zo gezellig als in
de december maand maar zo kan ik rustig kijken zonder stress en heb ik ook altijd iets op opvooraad voor onverwachte verjaardagen.
Maar wat geef je nu?

Voor de diva.

€17, 95
                                                                            Waar te koop? Klik hier

Koop een leuke tiolet tas en vul deze met wat christmas essentials.
Je kunt hier bijv wat peper muntjes in doen, lipbalm of een mooie lippen stift.
Je kunt er een elastiek in doen of een tas verstuiver.  Er is nog van alles
Te verzinnen om het tiolet tasje mee te vullen.  Heb je dit gedaan dan pak je het  tiolet tasje in.

Verder doen sieraden geurtjes en beauty producten het altijd wel goed.



       
Voor de sportieve dame / heer.

                                                                            €33, 96
                                                                         Waar te koop? Klik hier

De WaterBobble in giftpack.
Je kunt ook denken aan een leuke sport shirt ,of misschien een fijne balsem tegen spierpijn of misschien een yogamat.


De dierproefvrije liefhebber.

       

                                                                          €21, 00
                                                                         Waar te koop? klik hier


Een heerlijke dierproefvrije geur die ik zelf getest heb. Coco Says No van
Nina's nature. Neem ook eens een kijkje in de Lush of thebodyshop voor de leukste
Dierproefvrije beauty spullen.


Voor de winter freak


                                                                 Prijs verschilt
                                                                       Waar te koop? klik hier

De snuggie fleece deken,of een andere fijne deken. Doe er een setje SoyScents bij
van pearl mania of geef een leuke hanger voor in de kerstboom!

Voor verdere cadeaus kun je denken aan een
koffie pakket , koop wat koffie een leuke beker bijvoorbeeld van Blond Amsterdam
en een kekkere koffie likeur.
Leuke sloffen of sokken en dan echt van die heerlijke zachte.
Een goed boek bijvoorbeeld  A Christmas Carol van Charles Dickens.
Een pitten kussen de Xenos heeft nu een heleboel leuke.
Er is nog heel wat te vinden! En vergeet je huisdier ook niet te verwennen.

Leuke webshops
http://www.slaaplekkerzacht.nl voor leuke dieren mandjes.
http://www.blanchedael.nl  voor de lekkerste koffie.
http://www.chocstar.nl creĆ«er zelf jou chocolade reep!
http://teaspecials.nl  voor de leukste thee.
http://kersttrui.eu voor de leukste kerst truien.

Ik hoop dat dit jullie een beetje de feestdagen door helpt.
Zijn jullie al aan het sinterklaas of kerst shoppen?

0 reacties:

Een reactie posten