Wauw Wauw Wauw wat een leuke spullen weer! Ik weet haast niet waar ik moet begingen
lees snel verder voor wat reviews.

First Snow sparkly dusting powder
First snow sparkly dusting powder.
Wat een schitterende subtiele fijne glitters zijn dit!
Het poedertje ruikt heerlijk naar de bodylotion celebrate en schijnt gemaakt te zijn van gedroogd zeewier... Beter voor het milieu en je huidje wat ontzettend cool!
Glitters horen wat mij betreft bij de kerst,deze zijn gewoon onmisbaar en de geur wauw ik ben enthousiast. Tip combineer deze met celebrate bodylotion voor een nog sterkere geur!


Yog Nog

Yog nog.
Deze ruikt serieus naar eten echt een van mijn favoriete.
Ik hou wel van de wat zwaardere 'eet ' geurtjes... Ik ben verslaafd jup hier moet ik nog een stuk van kopen.

Hot Toddy
Hot Toddy.
Ik ruik gember en kaneel 2 van mijn favoriete specerijen.
Dit is echt een topper , en wat leuk NOG MEER GLITTER COOL!
Hier krijg je zeker een warm winter gevoel van erg lekker.

 Reindeer Rock
Reindeer Rock
Na 1 douch beurt waren bij mij de reindeertjes al weg snik snik..
Deze geur vond ik erg zoet niet helemaal wat je van een kerst geur verwacht ik moest er even aan wennen maar nee ik ben om deze is ook erg fijn.Hou je niet zo van de foody geurtjes neem dan deze.

Rose Jam

Rose jam
Oke deze is echt super lekker. Ik ruik rozen misschien zelfs honing ahh
Dit is echt een van de beste geuren tot nu toe en ik zou gewoon bijna zeggen nog lekkerder dan snow fairy .


Oke even een soort van vlugge review {denk dat ik het in 5 minuten getypt heb..} ik heb nog veel meer gekocht maar deze wilde ik even delen.
Ik hoop dat jullie het een beetje leuk vonden en graag tot de volgende keer
Foto's komen van lush






0 reacties:

Een reactie posten