Ik weet niet hoe het bij jullie zit maar ik vind het nog verdomd goed weer
Voor deze tijd van het jaar.

Terwijl ze in new york zichzelf uit de sneeuw moeten graven,
loop ik vaak nog gewoon in een tshirt onder mijn jas.
Ik heb mijn sjaal, handschoenen en oorwarmers gewoon nog niet nodig gehad.

Mijn vriend vind het helemaal geweldig de tropische zonnen aanbidder.
Van hem mag de lente en de zomer al komen.
Ik daar in tegen baal van een weer niet, witte kerst...
Ik vraag me af of we de sneeuw nog gaan meemaken misschien dan aan het einde van 2014??? Ik kan echt super erg genieten van koude knussige avonden. Heerlijk mijn soyscent geurtjes in mijn olie brander branden.
Ik probeer er maar van te genieten zo lang het nog kan.

En verder gaan we gewoon weer 349 dagen wachten tot de volgende kerst.

1 reacties:

Hetlentepandnr1 zei

Ik baal ook dat we weeeer geen witte kerst hebben gehad.

Een reactie posten