Hi en welkom op Christmas&life. 
                                                                                                      bron foto Ik ben gek  op de herfst/winter maanden en in tegenstelling tot de meeste totaal niet op de zomer! Ookal heeft elk seizoen wel een bepaalde charme, ik ben toch fan van de koudere maanden waarbij je lekker thuis op de bank kunt ziten met de kaarsjes aan en een warme dampende grote beker chocolade melk hmm.
Raden julie al een beetje waar deze blog over gaat? En houden jullie net zo van de winter als ik doe?
Dan hoop ik dat jullie deze blog leuk gaan vinden.

Veel plezier!


Om in de winter stemming te komen 

2 reacties:

Hetlentepandnr1 zei

Wow wat een leuke blog heb je! Het is net alsof ik mijzelf hier ziet praten. Ik ben ook geen fan van de zomer maar wel van de herfst en kerst :-))

Unknown zei

Dankjewel!
Ja ik kijk echt het hele jaar door uit naar de wintermaand.
Ik voel me dan echt opbloeien alles lijkt veel gezelliger, mensen hebben meer tijd voor elkaar.
Terwijl ze vaak in de zomer meer opzichzelf zijn.
Wat fijn dat ik niet de enige ben !

Een reactie posten